خبرگزاری کار ایران

شکایت شهردار یاسوج از چهار عضو شورای این شهر/شهردار یاسوج در خانه لاکچری زندگی می‌کند اما کارگران حقوق ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۲۱۲

عضو شورای پنجم شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از شکایت خود و سه همتای دیگرش در این شورا توسط شهردار این شهر خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج ، فرشاد نگین تاجی با تایید این خبر، اظهار داشت: اعضای شورای شهر بر اساس وظایف خود، که نظارت بر امور شهر و شهرداری است، در جلسات، مباحث مختلفی را مطرح می‌کند.

او گفت: در جلسات مختلف، ما عنوان کرده‌ایم که چرا شهرداری یاسوج در بعضی مناطق خدمات ارائه می‌دهد، اما در برخی مکان‌ها از ارائه خدمات چشم پوشی می‌کند؟

این عضو شورای  شهر یاسوج با بیان اینکه من و همکارانم گفته‌ایم که چرا این همه نیرو فله‌ای در شهرداری یاسوج بکار گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ما می‌گوییم چرا شهردار یاسوج باید در خانه لاکچری با هزینه هنگفت شهرداری زندگی کند و ماشین شاسی بلند سوار شود و چندین راننده داشته باشد، اما حقوق کارگران عقب بماند و این در حالی است که شورای شهر در مصوبه‌ای حضور شهردار در این خانه با هزینه شهرداری  را لغو کرده است.

نگین تاجی افزود: ما اعضای شورای شهر  آقایان محمد رحیم دهراب پور، فرشاد نگین تاجی، مسعود خوبانی و علی اکبری تبار به عنوان مخالفان عملکرد شهرداد یاسوج می‌گوییم، چرا 40 میلیمتر باران می‌آید و شهر قفل می‌شود.؟

عضو شورای شهر یاسوج گفت: حرف ما اینها است، چرا شهرداری یاسوج طبق مصوبه شورا و قانون از مردم عوارض نمی‌گیرد. از برخی افراد  کم می‌گیرد و از افراد نیازمند  زیادتر؟

نگین تاجی با طرح این سئوال که ما می‌گوییم عوارض باید طبق قانون و مصوبه شورا باشد و شهرداری توان حقوق کارگران را ندارد، تصریح کرد: شهرداری چه اقدامی برای ترافیک کرده است؟

نگین تاجی گفت: ما از شهردار  سئوالات زیادی داریم و بنده همیشه  گفته‌ام که شهردار فردی توانا است اما او به جای پاسخگویی شکایت بنده و سه همکار دیگر من را به دادگاه برده است.

او  افزود: دادگاه من را احضار کرد و در دادگاه حضور پیدا کردم و برای قاضی محترم توضیحات لازم را ارائه دادم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز