خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

۷ خانوار دیگر کهگیلویه و بویراحمدی عزادار شدند/۲۶ کرونایی در بخش‌های ویژه درمان

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۸۱۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۲۵۹ نفر خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه گفت: از روز جمعه- ۲۳ آبان ماه -تاکنون متاسفانه هفت هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

او افزود: هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۵۲ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۶ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ هزار و ۶۱۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان‌پناه افزود: شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد همچنان در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

 او ادامه داد: وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون بحرانی است، اما هر لحظه ممکن است با طغیان این ویروس که مرداد و شهریور با آن مواجه بودیم باز هم مواجه شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کروناویروس یک بیماری ویروسی است که هر چه جلوتر می‌رویم، علائم جدیدی از آن شناسایی می‌شود و اگر مداخله جدی انجام نشود، مشکلات عدیده‌ای را پدید خواهد آورد.

یزدان‌پناه افزود: تا زمانی که واکسن قطعی و اثربخشی برای بیماری تولید نشود، راه‌های موجود شامل رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، عدم حضور در تجمعات و خارج نشدن از خانه بجز در موارد ضروری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز