خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویر احمد:

رفت و آمد‌های انتخاباتی با جان مردم بازی می‌کند/ همه باید رعایت کنیم تا زنجیره کرونا قطع شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۶۲۱

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رفت و آمدهای انتخاباتی واکنش نشان داد و تاکید کرد که کهگیلویه بزرگ به همراه بویراحمد، روزهای سخت کرونایی را در پیش رو خواهند داشت.

به گزارش ایلنا از یاسوج،حسین کلانتری در نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد، با تاکید براینکه کاری به اصولگرا و اصلاح طلب نداریم اما رفت و آمد‌های انتخاباتی شبانه با جان مردم بازی می‌کند، اظهار داشت: همه باید رعایت کنند تا این زنجیره قطع شود و البته در بویراحمد و کهگیلویه بزرگ اگر تلاش نکنیم، روز‌های بسیار بسیار تلخی در انتظار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ بیمارستان‌ها در حال پر شدن است، به اندازه ۱۰۰ نفر باید فضاسازی شود، وضعیت یاسوج و دهدشت دشوار شده هر چند ۸۰ درصد مردم رعایت می‌کنند اما  با رعایت قانون باید با آن ۲۰ درصد متخلف برخورد کرد.

کلانتری در خصوص ابتلای بیش از حد به ویروس در استان به دلیل دور‌همی‌ها گفت: اعضای یک خانواده در بیمارستان جلیل بستری هستند و این معلوم است که استفاده از ماسک  در میان خانواده ها رعایت نمی‌شود و دورهمی‌های خانوادگی همچنان ادامه دارد و برای همین است که  اعضای یک خانواده در بیمارستان بستری می‌شوند.

او  گفت: در  مراسم‌ تدفین حداکثر  ۱۰ نفر حضور داشته باشند زیرا با   خودرو‌هایی که به آرامستان‌ها می‌آیند برخورد قانونی شده  و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز