خبرگزاری کار ایران

دستگیری سه نفر از اختلاف برانگیزان ایلات طیبی و بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۵۸۱

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سه نفر از اختلاف برانگیزان قومیتی در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسن نگین تاجی گفت: با دستگیر شدگان موضوع جنجال قبیله‌ای و قومی بین ایلات بهمئی و طیبی استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی ، برخورد شدیدی خواهد شد.

او با تشریح حوادث رخ داده بین این ایلات، اظهار داشت: اخیراً افرادی با دامن زدن به برخی مسائل جزئی در صدد تشویش اذهان عمومی به ویژه ایلات طیبی و بهمئی هستند که با تلاش دادستان مرکز استان ، دادستان‌های برخی شهرستان‌ها و البته نیروی انتظامی، تاکنون حداقل سه نفر از آنها شناسایی، دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفته و اکنون بازداشت شده‌اند.

نگین تاجی گفت: اگر چه در قضیه جوسازی و اختلاف افکنی بین این دو ایل بزرگ ابتدا در فضای رسانه‌ای و مجازی محتواها و مطالب اشتباهی بوده، اما اشتباهات بعدی را برخی افراد هیجان زده و کسانی که از عواقب اقدامات خود آگاهی ندارند و در حال حاضر با اعمالی مانند تهیه کلیپ‌ها در فضای مجازی اذهان مردم را درگیر و زمینه اختلافات قومی و قبیله‌ای را فراهم می‌آورند، مرتکب می‌شوند.

او افزود: پیگیری اقدامات این افراد در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و مراجع مختلف امنیتی - انتظامی قرار دارد و قطعاً طی روزهای آینده افراد بیشتری که شناسایی شده و حتی برخی از آنها در استان‌های همجوار سکونت دارند در این زمینه دستگیر خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز