خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کنترل کرونا از توصیه و ارشاد گذشته است/ با موج خطرناک بیماری روبرو خواهیم شد / بیماران کرونایی با گرفتن تعهدنامه دفن می شوند

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۸۸

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سرزده از بیمارستان شهید جلیل یاسوج تاکید کرد که کنترل کرونا اکنون از توصیه و ارشاد گذشته است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "حسین کلانتری" در این بازدید گفت: پلیس خودروهای مسیر منتهی به آرامستان‌ها و حضور در تشییع جنازه ها و مراسم های عروسی را توقیف و جریمه کند.

وی افزود: با صراحت به مردم می‌گویم اگر رعایت نکنید با وضعیت بسیار خطرناکی روبرو خواهیم شد.

مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۲۵ تخت بستری فعال و ۲۱۷ کادر درمانی به صورت شبانه روزی در این بیمارستان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: ما نهایتا بتوانیم این تخت‌ها را به ۲۵۰ برسانیم، اما اگر مردم رعایت نکنند با موجی خطرناک مواجه می شویم.

کلانتری گفت: اگر کسی عزیزی را از دست داد در صورتی جنازه تحویل می شود که صاحبان عزا تعهد دهند مراسم تدفین، تشییع و شلوغی نخواهند داشت.

وی افزود: دورهمی‌ها و تجمعات باید تعطیل شوند، ما از مرحله توصیه و ارشاد عبور کردیم و وارد مرحله برخورد قانونی شده ایم و در خصوص سلامت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به جز گروه شغلی شماره یک، همه صنوف از فردا تا ساعت ۱۸حق فعالیت دارند و پس از ساعت ۱۸ در صورت ادامه فعالیت با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

کلانتری گفت: خوشبختانه ۸۰ درصد مردم استان رعایت می‌کنند و ما گرفتار اقلیت ۲۰ درصدی شده ایم که جان دیگران را به خطر انداخته اند.

وی افزود: از بزرگان، معتمدان محلی، ریش سفیدان، هنرمندان، دانشگاهیان،خبرنگاران و همه و همه می خواهم برای ریشه کنی این ویروس کمک کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با جدیت پیگیر سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهید جلیل هستیم و اگر نیاز شد به صورت حضوری اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز