خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:

افزایش شمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا در استان خانوادگی هستند

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۹۴۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان کهگیلویه و بویراحمد به 240 نفر خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته 2 هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به‌گزارش ایلنا از یاسوج،"پرویز یزدان‌پناه" افزود: هم اکنون 423 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد 168 بیمار کرونایی قطعی و 29 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد ۱۲ هزار و ۴۵۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

عضو ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 439 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، 45 درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد(٧٠ درصد)، کهگیلویه(١٠ درصد)، گچساران(٦ درصد) و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بود.

یزدان‌پناه افزود: با توجه به سردی هوا و شروع آنفلوآنزا مردم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی را نمایند تا میزان ابتلاء به این بیماری کاهش یابد.

وی با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت در جامعه، تاکید کرد: با توجه به ابتلای بالای حدود ٣٠ درصد موارد بیماری کووید ١٩ بصورت خانوادگی، لازم است از  هم نشینی‌های خانوادگی پرهیز کرده و از حضور در هر تجمعی و از مسافرت به مناطق شلوغ و پُر خطر دوری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز