خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

آغاز محاسبه برق امید در قبوض آبان ماه مشترکان خانگی

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۲۴۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، از شروع محاسبه‌های برق امید برای صدور قبض الکترونیکی برق در آبان ماه جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" داود راهزادی" گفت: پس از آنکه شهریورماه امسال، پیشنهاد وزارت نیرو در خصوص طرح برق امید در هیات دولت به تصویب رسید، دستورالعمل‌های این طرح نهایی شد. 

وی با بیان اینکه طرح برق امید از ابتدای آبان ماه به صورت رسمی کلید خورده است، اظهار داشت: نخستین قبض برق الکترونیکی که محاسبات طرح برق امید نیز در آن گنجانده شده باشد، در نخستین دوره قرائت کنتورها لحاظ و برای مشترکان ارسال می شود.

این مسئول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، رفتار مصرفی مشترکان در قرار گرفتن آنان درطرح برق امید را موثر خواند و هدف این طرح را حمایت از مشترکانی دانست که در مصرف برق خود، به الگوهای تعیین شده  با مصارف صحیح وسایل برقی دست می‌یابند.

راهزادی گفت: طرح برق امید مخصوص مشترکان خانگی است و الگوهای آن نیز از عملکرد خود مردم در سال‌های گذشته استخراج شده و در این زمینه تخفیف 100درصدی بهای برق درطرح «برق امید» برای مشترکان کم مصرف در نظر گرفته شده است.

وی در عین حال «برق امید» را طرحی برای همه طبقه‌های مصرف برق عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعرفه های برق پلکانی است، حتی مشترکان پُر مصرف می‌توانند با رعایت نکات مدیریت مصرفی، از افزایش مصرف برق جلوگیری کنند و با ورود به طبقه خوش مصرف‌ها، بهای کمتری برای برق بپردازند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشترکانی هم که در محدوده خوش مصرفی هستند با انجام اقدام هایی ساده می‌توانند مشمول طرح برق امید شوند.

راهزادی تاکیدکرد: بیشترین میزان مصرف برق در خانوارها به طور معمول به یخچال، سیستم روشنایی و وسایل صوتی و تصویری تعلق دارد و در صورتی که خانوارها نحوه استفاده بهینه از این وسایل را رعایت کنند، می‌توانند در گروه کم مصرف‌ها قرار گرفته و از تخفیف درنظر گرفته شده بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز