خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

برای مقابله با کرونا، تخت‌های بیمارستانی گچساران افزایش می یابد

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۵۲۸

استاندارکهگیلویه و بویراحمد در ادامه سفر یک روزه به‌شهرستان‌گچساران و درحاشیه بازدید ازبیمارستان نرگسی این شهرستان گفت: تعداد تخت‌های بیمارستانی شهرستان گچساران با بهره‌برداری از بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی نرگسی در سالجاری افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"حسین کلانتری " افزود: هم اکنون ۳۰۴ تخت بیمارستانی در این شهرستان وجود دارد که با بهره برداری از این بیمارستان تعداد تخت های بیمارستانی این شهرستان به ۴۴۴ تخت خواهد رسید.

وی گفت: بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی گچساران با ۱۰ هزار و ۷۰۰ متر زیر بنا دارای بیش از ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی است.

مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تجهیزات این طرح بهداشتی برعهده وزارت بهداشت و درمان است که به طور کامل تامین و به استان منتقل شد.

کلانتری گفت: در صورت همکاری متولیان امر این طرح بهداشتی در بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بیمارستان نرگسی گچساران در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع در دست اجراست و این بیمارستان در ۲ بلوک ۶ و پنج طبقه در حال ساخت است و تاکنون برای این طرح بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

برای تکمیل این طرح بیش از ۴۲۲ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

خوان پایه فرماندار گچساران نیز گفت: بیمارستان نرگسی گچساران دارای بخش‌های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، "سی سی یو" با چهار تخت، شش تخت "آی سی یو"، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز