خبرگزاری کار ایران

راهزادی خبرداد:‌

اجرای 30 پروژه برق‌رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۸۸۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 30 پروژه برق‌رسانی مهم در مناطق مختلف این استان خبر داد.

به‌گزارش ایلنا از یاسوج، "داود راهزادی" با بیان این مطلب افزود: 30 پروژه مهم و حیاتی برق‌رسانی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال هم اکنون در دست اجرا است.

وی این پروژه‌ها را در بخش‌های احداث، اصلاح، توسعه، معابر روشنایی و کاهش نرخ تلفات انرژی در شبکه‌های برق عنوان و اظهار داشت: با اتمام این پروژه‌ها شاهد تامین برق پایدار در این مناطق خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمان اجرای این پروژه‌ها، کار احداث و اصلاح روشنایی معابر نیز انجام شده تا مشترکان دیگر نیازی به حضور جهت احداث و اصلاح روشنایی معابر نداشته باشند.

راهزادی از احداث و اصلاح بیش از سه هزار چراغ روشنایی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 80 هزار چراغ روشنایی تاکنون در این استان نصب شده است.

وی گفت: شهرستان بویراحمد به‌دلیل مهاجرت پذیری، نیازمند اجرای پروژه‌های برق‌رسانی بیشتری نسبت به سایر شهرستان‌ها بوده و البته در زمان اجرای این پروژه‌ها با برخی از مشکلات حقیقی و حقوقی نیز روبرو می‌شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، برق‌رسانی در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر را کاری طاقت فرسا عنوان کرد و افزود: بیش از 10 هزار کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف و متوسط در این استان وجود دارد که می‌توان گفت بیش از هفت هزار کیلومتر آن در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی واقع شده است.

راهزادی افزود: 265 هزار اشتراک برق در استان وجود دارد که حدود 60 هزار اشتراک آن روستایی و مابقی شهری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز