خبرگزاری کار ایران

برگزاری رزمایش آماده به کاری مولدهای اضطراری برق در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۹۵۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رزمایش آماده به کاری مولدهای اضطراری برق مراکز حیاتی،حساس ، مهم و غیرضروری در پنج نقطه شهری یاسوج مرکز این استان به مدت 2 ساعت خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،داود راهزادی در حاشیه این رزمایش گفت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل، رزمایش آماده بکاری مولدهای اضطراری برق مراکز حیاتی،حساس، مهم و غیرضروری پنج نقطه شهری یاسوج با مشارکت هفت اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی برگزار شد.

وی هدف از اجرای این رزمایش را آمادگی این نقاط شهری در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه عنوان و اظهارداشت: استانداری، شرکت مخابرات، صدا و سیما، شرکت نفت و پمپاژهای آب و فاضلاب، پنج نقطه شهری یاسوج بوده اند که امروز به مدت 2 ساعت، برق آنها قطع و بعد از وارد مدار شدن مولدهای اضطراری آنها و برسی های کارشناسی ، برق آنها وصل شد.

این مسئول شرکت توزیع نیروی برق استان از شناسایی 180 نقطه حساس و حیاتی شهر یاسوج برای اجرای رزمایش کنترل آماده بکاری مولدهای اضطراری برق مراکز حیاتی،حساس، مهم و غیرضروری آنها هم خبرداد.

راهزادی گفت: سالانه 2 رزمایش برای بررسی مولدهای کنترل آماده بکاری مولدهای اضطراری برق مراکز حیاتی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار که نقاط قوت و ضعف این مولدها شناسایی و به این مراکز اطلاع رسانی می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز