خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره کار استان کهگیلویه و بویراحمد:

کسر از حقوق به دلیل دورکاری در شرایط کرونایی خلاف قانون است

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۰۹۰

با شیوع بیماری کرونا و تاکید بر محدودیت تردد و تجمع، محدودیت هایی برای فعالیت های کاری و اقتصادی درنظر گرفته شد و یکی از اقدامات برای کاهش تجمع و پیشگیری از شیوع کرونا دورکاری است که در ادارات دولتی و بنگاه های اقتصادی اجرا شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دورکاری کارمندان یکی از سیاست های ستاد ملی کرونا برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا است.

به گزارش ایلنا از یاسوج،  پروانه نیک مرام با بیان اینکه دورکاری یکی از حداقل اقداماتی است که دولت برای کاهش خطرات کرونا در پیش گرفته، افزود: در این تصمیم گفته نشده که فقط کارمند رسمی می تواند دور کاری برود و کارمندان قراردادی یا شرکتی نمی توانند دورکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه دورکاری کار روزانه است،خاطرنشان کرد: به عقیده من و بر اساس تصمیم ستاد کرونا، همه کارمندان از جمله نیروهای شرکتی، رسمی و قراردادی میتوانند از دورکاری کارمندان استفاده کنند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دورکاری به دلیل کرونا نمی‌تواند عاملی برای کاهش دستمزد باشد، اظهارداشت: نیروهای شرکتی که دور کاری می روند، نباید از حقوق آنها کسر شود، کسر از حقوق به خاطر دورکاری در شرایط کرونایی خلاف قانون است.

نیک مرام گفت: نیروهای شرکتی زیر نظر پیمانکار به دور کاری می‌روند، بنابراین خلاف قانون است که حقوق آن روز را پرداخت نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز