خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

تعطیلی مدارس حضوری کهگیلویه و بویراحمد/ خدمات دهی دستگاه‌ها باید اینترنتی شود/ برپایی مراسم عزا و عروسی با نظارت مرکز بهداشت

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۶۷۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که مدارس حضوری این استان تا روز دهم آبان ماه جاری بازگشایی نشوند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " حسین کلانتری " در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا دهم آبان ماه جاری مدیریت کنید که دانش‌آموزان و معلمان به مدارس مراجعه نکنند.

وی با اشاره به آمارهای ارئه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی در ارتباط با انتشار ویروس کرونا در 72 ساعت گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت:‌ اگر چه در این ۷۲ ساعت کاهش محسوس انتشار ویروس گزارش شده اما چشمگیر نبوده و بنابراین نباید فریب بخوریم چرا که تغییری در رفتار کووید ۱۹ ایجاد نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از به تعویق افتادن مراسمات عروسی در این استان تا روز دهم آبان ماه هم خبرداد و خاطرنشان کرد: براساس تصمیم کمیته امنیتی تا دهم آبان، مراسمات به تعویق می افتد.

کلانتری با بیان اینکه وجهه خوبی ندارد که از یک سو، ساز عروسی کوک باشد اما از یک طرف دیگر شاهد مرگ عزیزانمان باشیم، یادآورشد: زمان مراسمات با هماهنگی ستاد کرونا انجام می گیرد و مراسمات عروسی و عزا از لحظه شروع تا ختم تحت نظارت تیمی از مرکز بهداشت باشد.

وی با تاکید براینکه اطلاعیه مراسمات ترحیم در استان کهگیلویه و بویراحمد چاپ نشود، اظهارداشت: هیچ کسی حق دعوت به تجمعات ندارد و جلوی تجمعات گرفته خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دنبال بستن هیچ واحد خدماتی عروسی نیستیم اما شرایط اینگونه است و اگر همکاری کنیم شرایط عادی می شود اگر غیر از این باشد جان عزیزان مان به خطر می افتد.

وی افزود: خدمات دهی دستگاه‌ها باید اینترنتی شود و دستگاه‌هایی که خدمات الکترونیک ارائه دهند مورد تشویق قرار می گیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ردیابی و کنترل بیماران قرنطینه کووید ۱۹ سریعا تعیین تکلیف ، نهایی و اجرایی شود، یادآور شد:‌ صدا و سیما رویکرد تازه‌ای داشته باشد و از حضور پزشکان و متخصین در شبکه دنا استفاده شود.

کلانتری به وضعیت شیوع گسترده کرونا در شهرستان گچساران هم اشاره و اظهارداشت:‌ برابر با تصمیم ستاد ملی کرونا تمام آیتم‌ها در گچساران رعایت شود اگرچه شهرستان بویراحمد خیلی تفاوتی با گچساران ندارد و آمادگی بحرانی شدن را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز