خبرگزاری کار ایران

مُدیر برق گچساران خبر داد:

اجرای مانور جهادی در 15 کیلومتر از شبکه های برق دوگنبدان

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۹۱۶

مُدیر برق گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مانور جهادی در 15 کیلومتر از شبکه های برق شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، " علی روانگرد " با بیان این مطلب گفت: مانور جهادی شاخهزنی درختان مزاحم در 15 کیلومتر از شبکههای فشار متوسط برق شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران برگزار شد.

وی تعداد اکیپ های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت کننده در این مانور را 10 اکیپ عنوان و اظهارداشت: برای اجرای مانور جهادی شاخهزنی درختان مزاحم در شبکههای برق، در سه نقطه شهری خاموشیهایی اعمال شد.

مُدیر برق گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، پایداری شبکه‌های برق، تامین برق پایدار ، کاهش خاموشی‌ها در زمان بارش ها، کاهش نرخ تلفات انرژی و جلوگیری از نوسانات برق را از مهمترین اهداف اجرای این مانور جهادی برشمرد.

روانگرد افزود: در اجرای مانور جهادی شاخه‌های  درختان مزاحم شبکه‌های برق دوگنبدان، 14 دستگاه نقلیه به همراه هشت دستگاه بالابر و 2 دستگاه جرثقیل نیز مشارکت فعال داشته اند.

وی مناطق اجرای این مانور را از سه راه سرآب ننیز تا فلکه نرگس ذکر و خاطرنشان کرد: شاخههای مزاحم 120 اصله درخت در این مناطق قطع و جمع آوری شد.

مُدیر برق گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اجرای مانور جهادی شاخهزنی درختان مزاحم بر روی شبکه‌های برق شهر دوگنبدان، اکیپ‌هایی از شهرستانهای بویراحمد، باشت، چرام و کهگیلویه مشارکت فعال داشتند.

روانگرد از همکاری شهرداری دوگنبدان، پلیس راهور ، اورژانس 115 و آتش نشانی شهرستان گچساران در اجرای این مانور تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز