خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛

خودکشی 18 نفر در دیشموک کهگیلویه در ۴ سال گذشته/سن بیشترشان زیر ۲۰ سال است

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۰۵۸

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خودکشی 18 نفر طی چهارسال گذشته که سن اغلب آنان زیر 20 سال بوده در بخش محروم دیشموک شهرستان کهگیلویه این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، احد جمالی در آیین تودیع و معارفه روسای حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر  نقش حوزه‌های علمیه در کاهش آسیب های اجتماعی، اظهارداشت: در چهار سال گذشته، 18 نفر که سن اغلب آنان زیر 20 سال بوده در بخش محروم دیشموک کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد خودکشی کرده‌اند.

وی با اظهار تاسف از خودکشی جوانان در این بخش، خاطرنشان کرد: در خصوص مسائل فرهنگی و مرتبط با روحانیت، به عنوان مسئول پیگیری آسیب های اجتماعی در دستگاه اجرایی، این استان آسیب های خاص خود را دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برخی آسیب‌ها نسبت به متوسط کشور وضعیت خوبی داریم، اما در برخی نه؛ در خودکشی در رتبه های برتر کشور هستیم، وضعیت خوبی نداریم، در دیشموک در چهارسال 18 نفر خودکشی کردند، اغلب این افراد سن زیر 20 سال دارند و از نظر سواد همگی کم سواد بوده اند.

جمالی افزود: ضعف باورهای دینی یکی از عوامل اصلی خودکشی ها در کهگیلویه و بویراحمد بوده و این موضوع در راستای مدیریتی که انجام می دهیم کاملا مشخص است.

جمالی با اشاره به وقوع یک خودکشی در بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه در سالجاری، ادامه داد: امسال فقط یک خودکشی در دیشموک داشتیم چراکه از نیروهای متخصص دانشگاهی در برنامه های مختلفی در دیشموک استفاده شده است..

در پایان این آئین، صفدر پناهی به عنوان رئیس جدید حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد جایگزین سید مومن موسوی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز