خبرگزاری کار ایران

به درخواست استاندار:‌

وزیر راه فردا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۴۱۵

در راستای پیگیری های مداوم استاندار، ملاقات حضوری و دعوت رسمی از وزیر راه و شهرسازی ،فردا محمد اسلامی جهت بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های حمل و نقل جاده ای و هوایی و بازدید از چند پروژه مهم از جمله فرودگاه یاسوج و برقراری و افزایش پروازها وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عزیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: وزیر راه و شهرسازی پنج شنبه به همراه تیم معاونین وارد یاسوج می شوند و در این سفر یک روزه علاوه بر بهره برداری چند طرح مهم از جمله تطویل باند و بهسازی مجموعه فرودگاهی و تجهیز سیستم ناوبری فرودگاه از ساختمان و سالنهای فرودگاه یاسوج بازدید خواهند داشت.

در ادامه عملیات کلنگ زنی تقاطع بزرگ غیر همسطح مهریان در مرکز استان ،بازدید از بزرگترین پروژه راهسازی جنوب کشور (محور ملی پاتاوه _ دهدشت)، بازدید از محور چرام به گچساران و بازدید از چند پروژه دیگر را خواهند داشت.

سفر به شهرستان گچساران و بازدید از تونل دیل و در ادامه عملیات تکمیلی بزرگراه گچساران به بهبهان(پل خیر آباد انتهای حوزه استان) با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهند کرد.

بازدید از بافت فرسوده شهرستان گچساران و خیابان بلادیان این شهر و همچنین نشست با مسئولان استانی نیز از دیگر برنامه های یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز