خبرگزاری کار ایران

در کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد؛

حادثه تلخ برای دومین کودک دیشموکی /فوت 2 کودک در یک هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۷۱۰

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدن دومین کودک در شهر دیشموک این استان در روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محسن جلیل گفت: ساعت ۱۱:۳۰ دیروز دوشنبه ۲۷ مرداد طی تماس به مرکز ۱۱۵ شهر دهدشت مبنی بر درخواست کمک برای نجات جان کودک یک‌ساله‌ای که در بخش دیشموک به دلیل سقوط در چاه آب دچار خفگی شده بود پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیشموک به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه در طی مسیر کودک بدون هیچ علائم حیاتی تحویل کد اورژانس داده شد، اظهارداشت: بلافاصله عملیات احیاء شروع و بعد از خاتمه آن کودک با حفظ علائم حیاتی، جسد تحویل مرکز درمانی داده شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این دومین مورد غرق شدن در شهر دیشموک بوده که طی روزهای گذشته به مرکز اورژانس ۱۱۵ گزارش شده است.

جلیل گفت: این دو کودک یک و نیم ساله و یک‌ساله بودند که مورد اول به دلیل شدت عوارض قبل از رسیدن تکنیسین‌های اورژانس، جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا، شهر دیشموک در حوزه کهگیلویه بزرگ واقع شده که با یاسوج مرکز استان بیش از 300 کیلومتر فاصله مکانی دارد.

این شهر دچار آسیب های بالایی از قبیل خودکشی دختران هم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز