خبرگزاری کار ایران

در دیدار منتخب کهگیلویه بزرگ با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا مقرر شد؛

بهره‌برداری از محور پاتاوه _ دهدشت تا پایان امسال/ پروژه متوقف شده آبرسانی به چهارشهر کهگیلویه بزرگ فعال می شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۷۵۶

حجت الاسلام حاجی سید محمد موحد منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با  سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در این دیدار حجت الاسلام حاجی سید محمد موحد منتخب کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به لیالی قدر و تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) گفت: متاسفانه پروژه جاده پاتاوه به دهدشت که از برکات سفر رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد بود روند فرسایشی در پیش گرفته و این امر مغایر با بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی بوده است.

موحد با تاکید بر حیاتی خواندن این پروژه گفت: امیدوارم فرماندهی و متخصصان این قرارگاه پس از سالها به دغدغه بحق مردم شهرستان های کهگیلویه پایان دهند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتصال جاده لنده به پروژه پاتاوه به دهدشت خواستار اقدام اساسی قرارگاه خاتم در این رابطه شد.

پروژه آبرسانی به چهار شهرستان نیز از دیگر درخواست‌های موحد بود که به دلیل مطالبات قرارگاه خاتم الانبیا و عدم تخصیص اعتبارات کافی هم اکنون این پروژه مهم متوقف شده است.

پس از صبحت‌های مطرح شده توسط دو طرف، سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با تشکر از دغدغه‌های منتخب مردم کهگیلویه بزرگ گفت: رسالت قرارگاه خاتم الانبیا پایان همه پروژه های بیان شده است.

در این دیدار سید محمد موحد و سعید محمد در تماس های جداگانه با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه پیگیری های لازم را در خصوص اعتبارات پروژه پاتاوه به دهدشت انجام دادند و فرماندهی قرارگاه خاتم قول مساعد داد در انتهای سال جاری این پروژه به تکمیل و بهره برداری برسد.

محمد در مورد اتصال جاده لنده نیر گفت: با مشارکت بنیاد برکت مسیر لنده نیز به پاتاوه دهدشت وصل خواهد شد تا یکی از دغدغه های جدی مردم لنده نیز برطرف شود.‌

در این دیدار نیز مقرر شد با رایزنی‌های  سید محمد موحد منتخب کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم شورای اسلامی نسبت به حل مشکل تخصیص اعتبار پروژه آبرسانی و تسریع در چهار شهرستان نیز اقدام تا این پروژه مهم و حیاتی نیز جان دوباره   به خود بگیرد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز