خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد:

رشد 6 درصدی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۷۱۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد شش درصدی مصرف برق در این استان خبرداد و اظهارداشت: میزان مصرف برق در پیک بار امسال تاکنون 238 مگاوات بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد مصرفی حدود شش درصد هستیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"داود راهزادی"با تائید این مطلب گفت: پیک ملی مصرف برق نیز 42 هزار و 485 مگاوات بوده که نشان از رشد پنج درصدی می دهد.

وی با تشریح آمارهای میزان مصرف برق در شهرستان‌های هشتگانه استان‌کهگیلویه و بویراحمد، بالاترین میزان مصرف برق در این استان را تاکنون مربوط به شهرستان گچساران با مصرف 100 مگاوات عنوان کرد.

مدیرعامل‌شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان مصرف برق در شهرستان های بویراحمد و دنا را 81 مگاوات بعد از شهرستان گچساران بعنوان پرمصرف ترین شهرستان های این استان در زمان پیک بار امسال تاکنون برشمرد.

راهزادی گفت: میزان‌مصرف برق توسط مشترکین در پیک بار امسال شهرستان کهگیلویه 38 مگاوات، شهرستان باشت 19 مگاوات ، شهرستان بهمئی 17 مگاوات و شهرستان چرام 13 مگاوات بوده است.

وی از مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد خواست نسبت به مدیریت مصرف انرژی نهایت صرفه جویی را داشته تا شاهد خاموشی های بابرنامه برق در این استان در ماه‌های گرم سال نباشیم.

گفتنی‌است استان کهگیلویه و بویراحمد دارای هشت شهرستان بوده که شش شهرستان آن در منطقه گرمسیری و 2 شهرستان در منطقه سردسیری واقع شده اند.

مصرف برق و استفاده گسترده از وسایل سرمایشی در ماه‌های گرم سال در این شهرستان‌ها از پایان اردیبهشت ماه و اوایل خردادماه شروع و پایان مهرماه هرسال ادامه دارد.

بیش از 262 هزار اشتراک برق در استان وجود دارد که حدود 50 درصد از آنها در شهرستان‌های ششگانه گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد سکونت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز