خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان مطرح کرد:

زندانی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد نداریم/ ترخیص 65 درصد از زندانیان استان در دوران کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۹۲

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر مشاهده بیمار مبتلا به ویروس کرونا در زندان‌های این استان گزارش نشده و اکنون زندانی کرونایی در استان نداریم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " اسماعیل جمیاری" در نشست رسانه ای با تشریح آمار زندانیان در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: بعد از انتشار ویروس کرونا و پروتکل‌های ستاد کرونا، به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس در بین زندانیان، تمهیدات ویژه ای باهدف کاهش آمار زندانیان استان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه کاهش جمعیت زندانیان در استان در همان روزهای اول شروع انتشار این ویروس شروع شد، خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته براساس چارچوب های قانونی انجام گرفته است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کهگیلویه و بویراحمد از مرخص شدن بیش از ۶۵ درصد زندانیان این استان استان در همان روزهای اول شیوع این ویروس خبرداد و یادآورشد: فاصله گذاری اجتماعی در زندان‌های استان رعایت و تمام فعالیت‌های اجتماع محور در زندان های استان به حالت تعلیق درآمد.

جمیاری گفت: علاوه بر گندزدایی و ضدعفونی مرتب زندان‌های استان، از ظرفیت خیاط خانه‌های کانون و زندان برای تولید ماسک هم استفاده شد.

وی از توزیع بسته‌های بهداشتی بصورت گسترده در بین زندانیان دوران کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و تاکیدکرد که برنامه غذایی زندانیان نیز با هدف افزایش ایمنی بدن افراد تغییر یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز