خبرگزاری کار ایران

منتخب بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم:‌

وزرات بهداشت برای پرداخت مطالبات ۶۵ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج چاره اندیشی کند

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۷۵۱

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: وزارت بهداشت برای پرداخت مطالبات پزشکان و دیگر کارکنان مجموعه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد تدبیری کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "مهدی روشنفکر " در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد 65 میلیارد تومان طلب دارند که انتظار می‌رود مجموعه مدیران ارشد وزارتخانه برای پرداخت این مطالبات چاره اندیشی کنند.

وی تلاش‌ مجموعه فعالان حوزه بهداشت و درمان این استان در دوران کرونا ویروس را قابل تقدیر دانست و افزود: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و متولیان امر، عملکرد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مقابله با شیوع کرونا مطلوب بوده و در واقع جزو استان‌های موفق کشور بوده است.

روشنفکر، پرداخت مطالبات مجموعه خدمتگزاران بهداشت و درمان استان به پاس خدمات انجام شده را خواستار شد و افزود: برخی پروژه‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این استان برای تکمیل و بهره برداری با کمبود اعتبار روبه‌رو بوده که امیدوارم وزارت بهداشت نیز در این زمینه تدبیری بیندیشند.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ادامه داد: ضروری است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به کمبود نیروی انسانی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی نسبت به صدور مجوز بکارگیری نیروهای مورد نیاز به صورت پیمانی-قراردادی اقدام کرده و نیروهای شرکتی را تبدیل وضعیت کنند.

سیدکامل تقوی‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست پیگیری‌های مهدی روشنفکر برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان را قابل تقدیر دانست و گفت: برای رفع مشکلات مطرح شده در آینده‌ای نه چندان دور با همکاری منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون چاره اندیشی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز