خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

برق‌رسانی به 13 روستای کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۷۳۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقرسانی به 13 روستای این استان در سال جاری خبرداد و اظهارداشت: با برقرسانی به این روستاها 162 خانوار با جمعیتی حدود 450 نفر از نعمت برق پایدار برخوردار خواهند شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد،داود راهزادی با بیان این مطلب گفت: اعتبار پیش بینی شده برای برقرسانی به این روستاها بیش از پنج میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات توانیر و استانی تامین می شود.

وی طول شبکه های فشار متوسط و ضعیف برقرسانی به این روستاها را بیش از 22 کیلومتر عنوان و خاطرنشان کرد: 24 دستگاه ترانسفورماتور در پروژه برقرسانی به این روستاها استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستاهایی که در سال جاری برق‌دار می شوند در شهرستان باشت پنج روستا، در شهرستان کهگیلویه سه روستا، در شهرستان بویراحمد سه روستا و در شهرستان چرام 2 روستا قراردارند.

راهزادی، تعداد روستاهای برقرسانی شده در استان کهگیلویه و بویراحمد را یک هزار و 768 روستا با جمعیتی بیش از 56 هزار و 500 خانوار برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز