خبرگزاری کار ایران

مثبت شدن تست کرونای پزشک شهرستان دنا در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۴۰۷

تست کرونای پزشک عمومی مرکز بهداشت درمانی بنستان شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد مثبت اعلام شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا افزود: تست کرونای پزشک عمومی مرکز بهداشت درمانی بنستان شهرستان دنا مثبت اعلام شد.

ظفر پریسایی گفت: این پزشک در روز پنجم فروردین ۹۹ در مرکز بهداشت درمان بنستان حضور داشته ولی خوشبختانه در این روز هیچ گونه بیماری را ویزیت نکرده است و تنها نگهبان و یک نفر پرستار با وی در ارتباط بودند که موارد جهت تست سریع در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این پزشک عمومی در هرماه ۲ بار در مرکز بستر درمان شهر پاتاوه بیمار ویزیت می‌کرد که در تاریخ ششم فروردین در پاتاوه اقدام به پذیریش بیمار کرده است که بیماران مرجوعی به این پزشک و کارکنان و کادر درمان که در شهر پاتاوه در ارتباط بوده مورد تست قرار می‌گیرند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: با تشکر از این پزشک عمومی که در روزهای حضور در مراکز بنستان و پاتاوه با استفاده از ماسک، دستکش و ژل و ضدعفونی کردن محیط کار اقدام به پذیرش بیمار کرده است؛ بعد از احساس گلودرد در کمترین زمان ممکن بیماری کرونای وی تشخیص داده شد و با سی‌تی‌اسکن ریه مشخص شد که ریه این پزشک با ویروس درگیر نشده و هم اکنون وی در زادگاهش شهر سمیرم در قرنطینه خانگی است و حال عمومی وی رضایت بخش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز