خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبرداد:

ثبت هشتمین قربانی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ شمار بیماران کرونایی به ۱۲۴ نفر رسید/رشد نگران‌کننده کرونا در استان

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۰۶۰

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از 143 نمونه ارسال شده به آزمایشگاه‌های تشخیصی پنج نمونه مثبت اعلام شد و به این ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در استان به 124 بیمار رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، "پرویز یزدان پناه "با بیان اینکه یک مورد مرگ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید جلیل در روز گذشته داشتیم، افزود: کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تا به این لحظه هشت قربانی گرفته است.

وی به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران اشاره و اظهار داشت : در شهرستان دنا یک بیمار خانم، در شهرستان بویراحمد یک بیمار خانم، در شهرستان کهگیلویه یک بیمار خانم، در شهرستان باشت یک بیمار خانم و در شهرستان گچساران نیز یک بیمار مرد شناسایی شده است.

یزدان پناه گفت: روند بیمار یابی در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار امیدوار کننده بوده و نسبت به روزهای گذشته تعداد نمونه گیری ها و پایگاه های نمونه برداری افزایش چشم گیری یافته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به تقدیر دکتر رئیسی؛ معاون بهداشت وزارت از دانشگاه گفت: عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی استان در بحث بیماریابی کرونا منجر شد تا کهگیلویه و بویراحمد جزو استانهای برتر کشور در حوزه بیماریابی شود و مورد تقدیر وزارت بهداشت قرار گیرد.

یزدان پناه افزود: از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هرگونه پرسشی با سامانه 4030 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز