خبرگزاری کار ایران

صدور حکم کرونایی توسط یکی از قضات کهگیلویه و بویراحمد/ سارق محکوم به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی کرونایی در چاروسا شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۹۱۳

در اقدامی جالب توسط یک قاضی روحانی در منطقه چاروسا در استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور رای قضایی، سارقی را به تهیه ماسک و مواد ضدعفونی محکوم کرد.

به گزارش ارسالی به ایلنا یاسوج، دادرس دادگستری بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح دلایل صدور این رای قضایی، اظهارداشت:‌ در ماه‌های گذشته، سارقی اقدام به سرقت 2 راس گوسفند می‌کند که پس از صدور حکم به 2 سال حبس و 10 ضربه شلاق محکوم می‌شود.

" صادق انصاری پور" گفت: با درنظر گرفتن مراتب قانونی و با رعایت قانون، متهم مکلف شد اقلام بهداشتی، دستکش ، مواد شوینده و ضدعفونی در اختیار مددجویان کمیته امداد ، افراد بی بضاعت و بیماریهای خاص قرار دهد و بین آنها تقسیم کند.

وی با بیان اینکه محکوم مکلف است تحت نظارت رئیس حوزه قضایی بخش و قاضی اجرای احکام و با هماهنگی اداره‌های بهزیستی و کمیته امداد، مبلغ پنج میلیون تومان اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش، شوینده و دستمال (پد) الکلی، ژل و دیگر موارد مشابه تهیه کند، یادآورشد:‌ نهادهای مربوطه با نظارت رئیس حوزه قضایی بخش و قاضی اجرای احکام به صورت عادلانه و متناسب، این وسایل را میان خانواده‌های نیازمند کم‌توان ، افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و مددجویان بخش چاروسا توزیع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز