خبرگزاری کار ایران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه؛

اولین بیمار کرونایی دهدشت بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۴۹۶

اولین بیمار کرونایی با تلاش بی وقفه پزشکان و پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه درمان وترخیص شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ اولین بیمار کرونایی با همت تیم پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ترخیص و در جهت ادامه درمان در خانه قرنطینه شد.

" دکتر محمدطاهر طیب زادگان" در خصوص روند درمان و ترخیص این بیمار گفت: فردی ۳۱ ساله با علائم تب و لرز و تنگی نفس شدید، سرفه‌های خشک، بی اشتهایی و ضعف جسمی در تاریخ ۱۴ اسفند ماه به بیمارستان مراجعه و بستری شد و روند درمان وی توسط تیم پزشکی و درمانی شروع و پس از ۹ روز بستری، بهبودی وی حاصل شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تاکید کردند که علاوه بر اقدامات دارویی و پزشکی،حمایت های روانی و عاطفی توسط پزشک و پرسنل بخش داخلی بیمارستان،در بهبودی این بیمار بسیار حائز اهمیت بوده است.

وی در خصوص ادامه روند درمان بیمار عنوان کرد: ادامه روند درمان این بیمار را به صورت قرنطینه خانگی و مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک معالج می باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان از مجموعه عوامل بیمارستان،پزشکان و پرسنل درگیر این بیماری تقدیر و تشکر کرد و اذعان کرد: قطعا صبر و استقامت،پایداری و مقاومتٰ ،گذشت و فداکاری در این روزهای سخت هرگز فراموش نخواهد شد و صمیمانه از همه پزشکان و پرسنل خدوم و وفادار بیمارستان امام خمینی(ره) در خصوص درمان بیماران و مواجهه با بیماران کرونایی تقدیر و تشکر می نمایم و امیدواریم با همت و تلاش روز افزون با ارائه خدمات مطلوب شما عزیزان، هر روز شاهد لبخند بر لبان بیماران بهبود یافته دیارمان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز