خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد:

ورود مردم به دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۴۸۳

درپی شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از گسترش بیشتر آن در تمام حوزه های قضایی استان ، ورود ارباب رجوع به دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان با بیان این مطلب اظهار داشت: از فردا شنبه 98/12/24 تا اطلاع ثانوی ورود هرگونه ارباب رجوع به ساختمان‌های حوزه های قضایی، استان ممنوع خواهد بود.

نگین تاجی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت پیشگیری از همه گیر شدن این بیماری در استان و از آنجا که حضور مردم در محاکم به دلیل تجمع های ایجاد شده، خطر انتقال و فراگیر شدن ویروس را افزایش خواهد داد، لذا خادمین مردم در دادگستری استان تصمیم گرفتند که از ارائه خدمات حضوری به مردم تا اطلاع ثانوی امتناع شود.

مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، قضات محترم کشیک، در دادسراها حضور خواهند داشت و به امور ضروری رسیدگی می کنند.

وی گفت: مقرر شد جهت جلوگیری از تضییع حقوق اصحاب پرونده ها، تمام اوقات رسیدگی تا پایان سال جاری تجدید و اوقات جدید از اردیبهشت ماه سال بعد تعیین و از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک به اطلاع مردم عزیز رسانده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز