خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان جلیل یاسوج در گفت‌وگو با ایلنا:

تاکنون بیمار فوتی کرونایی در یاسوج نداشتیم/ مردم همراهی نکنند شاهد ‌وقایع تلخ خواهیم بود/ بیشترین بیماران کرونایی استان در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۰۹۰

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج تاکید کرد که تاکنون هیچکدام از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد فوت نکرده و انتشار برخی اخبار در فضای مجازی در این زمینه کذب محض است.

سعید جاودان سیرت پزشک متخصص بیماری‌های عفونی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: ۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد چهار بیمار در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری شده اند.

وی با تشریح آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اطهار داشت: از ۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا، چهار بیمار در بیمارستان شهید جلیل یاسوج ، سه بیمار در خانه و ۲ نفر هم بهبود یافته اند.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: بیماران مبتلا به کرونا که در خانه بستری شده اند دارای وضعیت جسمانی خوبی بوده و نیازی به بستری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج ندارند و وضعیت عمومی آنها رو به بهبودی بوده و بزودی به سلامتی کامل می رسند.

جاودان سیرت، نرخ سنی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد را ۳۰ تا ۴۵ سال عنوان و خاطرنشان کرد: چهار نفر بستری شده در بیمارستان شهید جلیل یاسوج از وضعیت مناسبی برخوردار هستند.

وی گفت: بیشترین بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به شهر یاسوج است.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با تاکید بر اینکه روند بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد در آینده صعودی خواهد بود، ادامه داد: اگر مردم نکات درمانی و بهداشتی را رعایت نکنند بدون شک شاهد وقایع تلخ در استان خواهیم بود.

جاودان سیرت گفت: آمارها نشان از افزایش مبتلایان به ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر می دهد و ما مصرانه از مردم می‌خواهیم برای شکست کرونا با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همراهی بیشتری داشته باشند.

وی از نمونه‌گیری ۱۰۰ بیمار مشکوک به علائم ویروس کرونا هم در چند روز گذشته خبرداد و اظهار داشت: امیدواریم هیچکدام از این نمونه ها مثبت نباشد و در روزهای آینده نتایج این نمونه ها به ما اعلام می شود.

پزشک متخصص بیماری های عفونی در یاسوج گفت: مردم ما را همراهی کنند و آنچه ما از مردم می خواهیم رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های پزشکی است که اگر به این توصیه‌ها و نکات توجهی نشود احتمال هرگونه بحرانی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز