خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کهگیلویه و بویراحمد امروز نمونه مثبت کرونایی نداشت/ 6 نفر از قرنطینه خارج شدند

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۵۵۲

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکیدکرد که استان کهگیلویه و بویراحمد امروز شنبه هفدهم اسفند ماه نمونه مثبت ویروس کرونایی نداشته است.

" پرویز یزدان پناه " در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: تعدادی از نمونه های ارسالی مشکوک به ویروس کرونا به تهران ارسال که پاسخ تعدادی از آنها به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج داده شد.

وی افزود: از نمونه های ارسالی مورد مثبتی از ویروس کرونا مشاهده نشده است و امیدواریم نمونه های باقی مانده هم شاهد منفی بودن آنها باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج گفت: آزمایش شش نفر مشکوک به کرونا در این استان منفی و از قرنظینه خارج شده اند.

یزدان پناه پیشتر گفته بود که 388 بیمار دارای تب به مراکز درمانی این استان تاکنون مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 94 مورد بستری شدند و 40 نفر در مراحل اولیه ترخیص شدند و 30 نفر در بیمارستان بستری هستند.

با اعلام نتایج آزمایش‌های انجام شده از افراد مشکوک به ویروس کرونا تا پایان بهمن ماه، افراد مثبت به 6 نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در آخرین نتایج اعلام شده ۲ نفر دیروز مثبت اعلام شدند، عنوان کرد: اولین بیمار کرونایی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج ترخیص و ۲ نفر دیگر نیز در منزل قرنطینه هستند.

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر کمترین آمار مبتلا به کرونا ویروس را دارند، ادامه داد: وضعیت در استان به نوعی مطلوب بوده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و با کمک دیگر مسئولان تمهیدات لازم در زمینه‌های مختلف اندیشیده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز