خبرگزاری کار ایران

در ده روز گذشته و به دلیل ترس از کرونا انجام شد ؛

مراجعه 420 نفر به مراکز پزشکی در کهگیلویه و بویر‌احمد/ بستری بیش از 90 نفر در استان / تاکنون بیمار فوت شده مشاهده نشد

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۷۸۸

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با تاکید براینکه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیمار فوت شده ناشی از ویروس کرونا نداشته است، از تلاش شبانه روزی بیش از 200 پزشک، پرستار و کادر بیمارستانی برای مهار کامل این بیماری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج خبرداد.

سعید جاودان سیرت در گفت و گو با ایلنا از یاسوج با تشریح آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: در 10 روز گذشته 420 نفر با داشتن علائم شبیه به کرونا به  بیمارستان شهید جلیل یاسوج مراجعه که از این تعداد تنها 97 نفر بستری شدند.

وی گفت: علائم بیماری‌های ریوی، آنفلوآنزا و کرونا بسیار شبیه به هم بوده و به همین دلیل تشخیص کرونا از ابتدای مراجعه بیمار تا به نتیجه رسیدن آزمایش‌ها، زمان بَر است.

این پزشک متخصص بیماری‌های عفونی با بیان اینکه معمولا اغلب مراجعه کنندگان دارای علائم مشترک از این بیماریها هستند، خاطرنشان کرد: از 97 بیمار بستری شده اکنون تنها 38 نفر در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بعنوان بیمارستان مرجع بستری و اقدامات لازم و موردنیاز برای این بیماران در حال انجام است.

جاودان سیرت گفت: از 38 بیمار بستری شده که دارای علائم مشترک هستند 27 نمونه به تهران ارسال که هفت مورد از این پاسخ داده شده و 21 نمونه دیگر هنوز پاسخ داده نشده است.

کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تحت کنترل است

وی با اظهار خوشحالی خود از منفی بودن شش نمونه پاسخ داده شده، ادامه داد: یک نمونه مثبت هم اکنون از سلامتی کامل برخوردار بوده و مشکلی خاصی در زمینه کنترل ویروس کرونا در ارتباط با این بیمار وجود ندارد.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: تا الان هیچ بیماری که دچار ویروس کرونا شده باشد در استان کهگیلویه و بویراحمد فوت نکرده و امیدواریم در آینده نیز کسی فوت نکند.

جاودان سیرت تاکید کرد که ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت کنترل بوده و مردم البته باید نکات بهداشتی را بیشتر از گذشته رعایت کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز