خبرگزاری کار ایران

یزدان پناه به ایلنا خبر داد:

فوت پیرزن 60 ساله مشکوک به کرونا در بیمارستان جلیل یاسوج

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۳۹۴

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از فوت یکی از بیماران مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان شهید جلیل این شهر خبرداد و تاکید کرد که برای دانشگاه محرز نشده که بیمار فوت شده به ویروس کرونا مبتلا بوده است یا نه.

" پرویز یزدان پناه" به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: ساعاتی پیش پیرزن بالای 60 ساله‌ای که بیماری آن مشکوک به ویروس کرونا بود در بیمارستان شهید جلیل یاسوج فوت کرده اما واقعا نمی‌دانیم آیا فرد فوت شده به دلیل ویروس کرونا کرده باشد یا خیر.

وی از مشخص شدن نتایج آزمایشات ویروس کرونا بر روی این بیمار ظرف امروز و فردا خبرداد و اظهارداشت: هنوز نتیجه نهایی آزمایش های این بیمار به دانشکاه علوم پزشکی یاسوج تحویل داده نشده است.

یزدان پناه افزود: تا زمان مشخص شدن نتایج آزمایشات نمی‌توانیم فوت این بیمار را بدلیل ویروس کرونا بدانیم و در صورت مشخص شدن نتایج، بطور حتم اطلاع رسانی‌های لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام می گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تعداد بیماران مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان شهید جلیل این شهر را سه نفر عنوان که اکنون یکی از آنان فوت کرده است.

یزدان‌پناه گفت: بیمارستان شهید جلیل یاسوج بیمارستان پیش بینی شده برای بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا است.

وی پیشتر گفته بود که 2 نفر از بیماران مشکوک به ویروس کرونا که در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری هستند از استان قم به یاسوج سفر کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز