خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۳۳.۰۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۵:۱۵ دانلود ویدیو

تاجگردون در جمع تیره چهارده چریک:

یک لر ساده شهرستانی هستم که در دوره‌ای خودم را بالا کشیدم

کد خبر : ۸۶۴۷۶۴

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ به شورای نگهبان گفتم اگر یک ریال مال حرام در زندگی من پیدا کردید اعدامم کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج،غلام رضا تاجگردون  در جمع طایفه چهارده چریک از ایل قشقایی گچساران افزود : « من به مسئولان محترم شورای نگهبان که وضعیت مرا بررسی می کردند عرض کردم و گفتم اگر شما یک ریال مال حرام ولو سهوا از زندگی من دیدید مرا اعدام کنید.»

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در سایه نشاط سیاسی و ایجاد فرصت برابر برای همه گروه‌ها و سلیقه ها و جریان های درون نظام محقق می‌شود، اظهارداشت:‌ من در مقابل همه سازهای ناکوکی که زده شد سعی کردم سکوت اختیار کنم و پیش بروم و خیلی تلاش کردم این آرامش و سکوت را نگه دارم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه  مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه زنجیره‌ای برای تخریب من در کشور وجود دارد، گفت :‌ قضیه تخریب من خیلی ساده است، داستان این است که یک لُر ساده شهرستانی هستم که  با تلاش خود در دوره‌ای خودم را بالا کشیدم و الان دارید می بینید.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در روزهای نزدیک به انتخابات مجلس شورای اسلامی کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و وحدت است و اختلاف تنها به سود سودجویان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز