خبرگزاری کار ایران

اولتیماتوم مدیرعامل برق به ادارات بدهکار استان کهگیلویه و بویراحمد/ قطع برق برخی از ادارات در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۶۹۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ادارات بدهکار این استان در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " داود راهزادی " در نشستی با حوزه معاونت مشترکین این شرکت از قطع برق ادارات بدهکار در روزهای آینده خبرداد و البته از مدیران استانی، فرمانداران و بخشداران خواست نسبت به پرداخت بدهی برق ادارات تحت مدیریت خود اقدامات لازم را بکار گیرند.

وی گفت: در شرایط کنونی قصدی برای نام بردن از ادارات بدهکار برق مصرفی در استان نداریم اما از هم اکنون به مدیران توصیه میکنیم هرچه زودتر نسبت به پرداخت بدهی برق مصرفی خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر پرداخت بدهی برق ادارات از سوی مدیران، اظهارداشت: فیش این بدهیها به واحدهای مالی ادارات توسط ماموران قرائت داده شده و حوزه های مالی شایسته است هرچه زودتر نسبت به پرداخت بدهی های برق خود اقدام کنند.

راهزادی افزود: حدود 110 مشترک تعرفه عمومی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که این مشترکین می بایست بدهی های برق نواحی، مناطق و شهرستان ها را نیز پرداخت کنند.

وی با تشریح چگونگی پرداخت بدهی برق از سوی این مشترکین، خاطرنشان کرد: امیدواریم با پرداخت بدهی برق ادارات، در روزهای آینده شاهد قطعی برق دستگاههای اجرایی استان نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مجموع بدهی برق ادارات دولتی به این شرکت را بیش از 540 میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: مدیران در پرداخت بدهی برق خود در روزهای آینده کوتاهی نکنند.

راهزادی تاکیدکرد که درصورت همکاری نکردن ادارات، اسامی ادارات بدهکار برق به ناچار منتشر می شود.

به گزارش ایلنا، بیش از 260 هزار اشتراک در این استان وجود دارد که حدود 12 هزار و 500 مشترک آن تعرفه عمومی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز