خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۷۲۷

نماینده گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی در پیامی، شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران به دست آمریکایی‌ها را تسلیت گفت.

در متن  غلامرضا تاج گردون  آمده است: 

انالله و اناالیه راجعون

معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا

خبر عروج سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی برای ما زمینیان خبری هولناک و غیرقابل‌باور بود. مالک اشتر ایران جان پاک خویش را فدای اقتدار ایران اسلامی و راه امام و رهبر انقلاب نمود.

حاج قاسم، امیری بود که در لبخندش مهر، در چشمانش پاکی و نجابت، در رفتارش انسانیت و در قدم‌هایش وقار و صلابت موج می‌زد.

او که دنیای کفر را به ستوه آورده بود سرانجام توسط آمریکای جنایت‌پیشه و خبیث به شهادت رسید؛ اما با این عمل ناجوانمردانه آنان، نه‌تنها دل‌هایمان لرزان و قدم‌هایمان سست نخواهد شد بلکه مصمم‌تر از همیشه عزممان را جزم کرده‌ایم تا به‌ فرمان رهبری با یک ایران همدل‌تر و با قاسم سلیمانی‌های دیگر همچنان قد برافرازیم و از کیان اسلامی‌مان دفاع کنیم.

حاج قاسم بر قلوب یکایک ایرانیان و البته مسلمانان جهان خانه داشت و این‌جانب به نمایندگی از مردم شریف و شهیدپرور گچساران و باشت، عروج ملکوتی سپه‌سالار دلاور اسلام و ایران را به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت نجیب و شریف ایران تبریک و نیز تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ، علو درجات را برای امیر سرافراز مسئلت می‌نمایم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز