خبرگزاری کار ایران

یک نامزد اصولگرا پس از جدایی از شورای انقلاب:

برخی از اصولگرایان بویراحمد حاضرند پا روی آبروی افراد بگذارند/ شورای اصولگرایان بویراحمد سیاه بازی است

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۹۹۷

یکی از کاندیداهای‌ نمایندگی دور یازدهم مجلس پس از جدایی از شورای انقلاب اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت : به عنوان کاندیدای مردمی در صحنه انتخابات می مانم و به فعالیت های انتخاباتی خود ادامه می دهم.

 «کیان دهرابپور » در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت : ساز و کار انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را ساز و کار مناسب و  سالمی نمی‌دانم و برهمین اساس پس از کناره گیری از شورای انقلاب اسلامی به فعالیت‌های انتخاباتی خود  ادامه می‌دهم.

وی شورای اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را یک شورای سیاه بازی عنوان و اظهارداشت: شوراهای تصمیم‌گیری برای انتخاب کاندیدای نهایی را جزء سیاه بازی چیز دیگر نمی‌دانم.

این پزشک بویراحمدی افزود: حُب و بُغض در برخی از تصمیم‌گیرندگان جریان اصولگرای بویراحمد حاکم شده و این حُب و بُغض‌ها نتیجه خوبی را از لحاظ انتخاباتی عاید این جریان نخواهد کرد.

دهرابپور تاکیدکرد : برخی از تصمیم‌گیرندگان جریان اصولگرای بویراحمد و دنا حاضرند پا روی آبرو و جایگاه اجتماعی افراد بگذارند اما ما یقین داریم دست پرودگار متعال بالاترین دست‌ها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز