خبرگزاری کار ایران

طی روزهای ۳ و ۴ دی؛

معاون اقتصادی وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۵۵۳

بابک‌ دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور در سفری دو روزە ( 3 و 4 دی) بە استان کهگیلویه و بویراحمد از طرح های صنعتی در حال اجرا و واحدهای صنعتی فعال استان بازدید خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، "سید حشمت الله صمیمی دوست" معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص، اظهار داشت: معاون وزیر کشور بعد از ورود بە استان بە همراە کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی از تعدادی از طرح های صنعتی در حال اجرا و همچنین واحدهای صنعتی بزرگ اثرگذار در تولید و اشتغال و همچنین واحدهای صنعتی بزرگ نیمه فعال در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بازدید خواهد داشت.

وی افزود: بازدید از فسفات چرام، آجر دهدشت، مجتمع گیاهان دارویی باشت و مجتمع روغن نباتی گچساران، شرکت آسه یاسوج، سایت نمایشگاه دائمی یاسوج، شرکت طبیعت زنده و همچنین کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج از برنامه هایی که برای سفر معاون اقتصادی وزیر تدارک دیده شده است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت در نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به صورت مشترک از دیگر برنامه هایی خواهد بود که با حضور معاون اقتصادی وزیر در یاسوج برگزار می شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز