خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبرداد:

واگذاری سه اردوگاه گردشگری به سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۹۲۶

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری سه اردوگاه گردشگری به سپاه فتح این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان،  مجید صفائی در نشستی با فرمانده سپاه فتح این استان با با بیان اینکه حوزه‌های مختلف سپاه استان می‌تواند نقش بسزایی در توسعه همه جانبه کهگیلویه وبویراحمد داشته باشد، اظهارداشت: این نهاد مردمی پتانسیل هایی بالایی برای عمران و آبادانی در مناطق مختلف استان دارد.

وی از آمادگی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد برای واگذاری برخی از زیر ساخت های گردشگری استان جهت خدمات دهی بهتر به مردم به سپاه پاسداران این استان هم خبرداد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 24 اردوگاه گردشگری در این استان وجود دارد، یادآورشد: سه اردوگاه گردشگری در شهرستان های استان به سپاه فتح استان واگذار می شود.

صفایی با اشاره به اینکه به دنبال آموزش و تولید صنایع دستی در تمام نقاط استان هستیم، تصریح کرد: آمادگی لازم برای برگزاری کلاس های آموزشی صنایع دستی ویژه بسیجیان در نقاط محتلف کهگیلویه وبویراحمد هم وجود دارد.

وی همچنین نگهداری از میراث تاریخی را یک وظیفه همگانی عنوان و افزود: پایگاه های مقاومت بسیج در نقاط مختلف استان بخصوص در مکان تاریخی بلاد شاپور به عنوان همکار ما در حفاظت از آثار تاریخی نقش بسزایی دارد.

سپاه به دنبال ایجاد طرح های اشتغالزایی در نقاط محروم استان است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه توسعه استان نیاز به نگاه کلان دارد، گفت: متاسفانه نگاه به توسعه استان بخشی است.

" سردار حمید خرم دل"، مهمترین مشکل کهگیلویه و بویراحمد را نبود اشتغال برای جوانان برشمرد و اظهارداشت: سپاه به دنبال ایجاد طرح های اشتغالزایی در نقاط محروم استان است.

وی افزود: تاکنون طرح های بزرگ اشتغالزایی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد توسط سپاه فتح استان ایجاد شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یکی از راههای توسعه استان را هم افزایی همه دستگاه های اجرایی ذکر و یادآورشد: با همکاری و هم افزایی، کارهای بزرگی می توان برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد انجام داد.

خرم دل از آمادگی کامل سپاه فتح استان برای حفاظت از میراث فرهنگی، توسعه بخش های گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از هیچ کمکی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد دریغ نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز