خبرگزاری کار ایران

بویراحمدی ها برای دومین روز پیاپی کاندیدای انتخاباتی نداشتند

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۵۰۷

حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برای دومین روز پیاپی کاندیدای انتخاباتی نداشت و کسی برای کاندیداتوری در این حوزه انتخابیه نامنویسی نکرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری بویراحمد در روز اول نامنویسی از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تنها شاهد نامنویسی 2 کاندیدای انتخاباتی بود.

زمان نامنویسی از کاندیداهای انتخاباتی در این ستاد در روزهای دوم و سوم در خلوتی کامل سپری شد بگونه ای که خستگی مجریان انتخاباتی و رسانه ها را بدنبال داشته است.

باوجود فراهم بودن تمامی بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری با نامنویسی کاندیداهای انتخاباتی، اما ستاد انتخابات بویراحمد در روزهای دوم و سوم این نامنویسی روزهای کسل کننده ای را سپری نموده است.

" جمشید صفری دشترومی " و " اردوان ایزدپناه " گزینه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا تنها نامزدهای انتخاباتی ثبت نام کننده در روز اول نامنویسی از نامزدهای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بوده اند.

چهره هایی چون " مهدی روشنفکر " ، " ستار هدایتخواه " ، " محمد بهرامی " ، " شاپور رمضانی "، " غلام محمد زارعی " و گزینه های دیگر احتمالی انتخابات اسفندماه امسال در این حوزه انتخابیه همچنان اعلان کاندیداتوری نکرده اند.

بنظر میرسد برخی کاندیداها برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، فردا و پس فردا در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد نامنویسی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز