خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز ثبت نام‌ها؛

تاج گردون کاندیدای مجلس یازدهم شد/ اولین کاندیدای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۸۰۶

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ساعات اولیه اولین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی نامزد این انتخابات شد تا اولین کاندیدایی باشد که در استان کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات مجلس نامزد می‌شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " غلامرضا تاج گردون " نماینده مجالس نهم و دهم مجلس شورای اسلامی برای سومین دوره پیاپی در خانه ملت کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شده است.

وی بعد از نام‌نویسی پاسخگوی برخی از سئوالات رسانه ها بود و تاکید کرد که در صورت پیروزی در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی با قدرت بیشتری برای خدمات رسانی به حوزه انتخابیه اش تلاش می کند.

یکی از بازنشستگان اداره کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد هم با حضور در فرمانداری بویراحمد بعنوان اولین نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نام‌نویسی کرد.

"جمشید صفری " ۶۰ ساله با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت با حضور در محل نام‌نویسی انتخابات شهرستان بویراحمد مستقر در فرمانداری برای حضور در انتخابات آتی ثبت نام کرد.

عسکر میثاقیان هم با داشتن مدرک کارشناسی ارشد عربی اولین داوطلب حضور در انتخابات یازدهم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بوده است.
 
این نامزد انتخابات مجلس خود را اصلاح‌طلب و نماینده قشر فرهنگیان و جامعه علمی چهار شهرستان نامید.

به گزارش ایلنا، استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز