خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد:

شرط برخورداری از امتیازات زندان ،ابراز ندامت و پشیمانی است

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۱۸۱

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کهگیلویه وبویراحمد‌ در دیدار با زندانیان جدید الورود، با تاکید بر اینکه حقوق شهروندی تمام زندانیان باید رعایت شود، گفت: پس از بحث و گفت و گو با زندانیان ، از آنها خواستم نظم و مقررات زندان را مدنظر داشته باشند.

به گزارش خبر‌نگار ایلنا، اسماعیل جمیاری در بازدید از زندان مرکزی یاسوج، گچساران، دهدشت و کانون اصلاح و تربیت گفت: حفظ کرامات انسانی و رعایت حقوق شهروندی همه زندانیان از اولویت ‌های سازمانی است و  هر شخصی با هر عنوان اتهامی که وارد زندانها می شود، دارای کرامت انسانی بوده و بایستی حقوق شهروندی‌اش رعایت شود.

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیستم قضایی و نظام زندانبانی توجه ویژه‌ای به کرامات انسانی براساس رأفت اسلامی دارد، اظهارداشت: در حوزه زندانبانی اسلامی نوع اتهام و جرم و یا میزان مجازات افراد مانع از شرکت آنان در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و یا رفاهیات و تسهیلات عمومی نمی‌شود.

جمیاری گفت: البته شرط برخورداری از سایر امتیازات در زندان هم بستگی به داشتن رفتار خوب و کردار همراه با ابراز ندامت و پشیمانی از گذشته است.

وی اظهار امیدواری کرد برای کاهش جمعیت زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، زندانیان تحت قرار هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز