خبرگزاری کار ایران

پس از کش و قوس‌های فراوان؛

زمان معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۱۰۹

بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره زمان و محل تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "مجید صفایی" 53 ساله که دارای سابقه طولانی در ادارات کل میراث فرهنگی و محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد است با حکم علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بعنوان دومین مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

آئین تودیع و معارفه مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه چهارم آذرماه 1398 ساعت 15 عصر در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی این استان واقع در خیابان دادگستری سابق یاسوج برگزار می شود.

 مسعود اسکندری مدیرکل امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی در مجلس و فریبا رحمان‌پور مشاور وزیر از میهمان ویژه این آئین هستند.

عزیز فیلی  معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان بخش خصوصی، اقشار مختلف مردمی و رسانه ها نیز از دیگر میهمانان این آئین هستند.

مجید صفایی متولد 1345 از شهرستان باشت، از فعالان جریان اصلاح طلبی که پیش از این مشاور ارشد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، قائم مقام این اداره کل، معاون اداره کل محیط زیست استان، معاون اداره کل امور اداری و مالی استانداری استان، مدیر بودجه استانداری استان، عضو شورای پژوهشی میراث فرهنگی و محیط زیست استان،مدیر محیط زیست شهرستان کهگیلویه و مدیر میراث فرهنگی شهرستان گچساران از سوابق اجرایی"دکتر صفایی" مدیرکل کنونی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود.

وی دارای 26 سال سابقه اجرایی بوده که از امروز جایگزین " محمود باقری " در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز