خبرگزاری کار ایران

عدم پرداخت خسارت به کشاورزان و باغداران سیل زده کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۲۱۳

مدیرکل جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت نشدن تمام خسارت سیل به کشاورزان، باغداران و طرح های پرورش ماهی در مناطق مختلف این استان خبرداد.

 الیاس تاج‌الدینی به ایلنا از یاسوج گفت: پنج هزار و 300 پرونده خسارتی از سیل امسال در بخش های زارعی، باغی و آبزی پروری در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و تاکنون پرونده چهارهزار و 400 متقاضی خسارتی از سیل ابتدای امسال مورد تائید کارشناسان سازمان جهادکشاورزی استان قرارگرفته است.

وی میزان خسارت وارده به اراضی کشاورزی، باغی و شیلات در این استان را بیش از 30 میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: تنها حدود 900 میلیون تومان تسهیلات خسارتی تاکنون پرداخت شده است.

مدیرکل جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بخش کمک های بلاعوض نیز به کشاورزان، باغداران و پرورش های طرح ماهی استان تاکنون هیچ خسارتی پرداخت نشده است.

تاج‌الدینی، بیشترین خسارت وارده به حوزه تحت مدیریت خود را مربوط به بخش آبزی پروری عنوان و خاطرنشان کرد: شهرستان بویراحمد در بخش آبزی پروری بیشترین خسارت از سیل امسال را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: متاسفانه برخی از کشاورزان از دریافت تسهیلات خسارتی خودداری و معتقدند در صورتی که این تسهیلات را دریافت کنند از کمک‌های بلاعوض به آنها پرداخت نشود و این در حالی‌ است که اینگونه نیست و براساس نظر کارشناسی، امکان پرداخت کمک های بلاعوض به این افراد نیز وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز