خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهمئی خبر داد:

زن جوان فوت شده ساکن شهرستان بهمئی نیست/ متوفی از ایل بهمئی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۸۲۹

فرماندار بهمئی با اشاره به انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی پیرامون مرگ زن جوان در کهگیلویه و بویراحمدی گفت: این زن جوان ساکن شهرستان بهمئی نیست و ساکن خوزستان است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در این فیلم زن جوانی در منطقه بهمئی برای تامین معاش خود ناگزیر به رفتن به کوه و چیدن پسته کوهی شده و در این کوه سخت گذر، تعادل خود را از دست داده و به پایین پرت شده و می‌کند.

اهالی منطقه با قراردادن جسد این زن جوان بر روی چارچوبی به شکل پله های چوبی که سال های خیلی دور در مناطق روستایی از آن استفاده می شد جسد را به روستای شان انتقال می دهند.

در این کلیپ هیچ نشانه ای از نهادهای دولتی کمک رسان مانند جمعیت هلال احمر و اورژانس های هوایی به چشم نمی خورد که میزان نگرانی بیننده از وضعیت انتقال جسد این زن جوان را دوچندان می کند.

حکمت الله سنائی فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اظهار تاسف از فوت این خانم، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های آقای ایرمی مسئول ستاد بحران فرمانداری شهرستان، مشخص شد این خانم ساکن شهرستان بهمئی نیست.

وی گفت: حوزه گستره ایل بهمئی علاوه بر استان کهگیلویه و بویراحمد استان خوزستان را نیز شامل شده اما خود شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد است و این خانم ساکن منطقه صیدون استان خوزستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز