خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مطرح کرد:

قطع سهمیه نفت مناطق گازرسانی شده در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۰۶۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهمیه نفت سفید در مناطق گازرسانی شده استان باید قطع شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" عزیز فیلی" در نشست کمیته سوخت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: باتوجه به در پیش بودن فصل سرما شرکت نفت موظف است نسبت به نفت‌رسانی به تمام مناطق‌عشایری و روستایی استان که فاقد گاز هستند، اقدام کند.

وی تاکید کرد: روستاهایی که عملیات گازرسانی در آنها انجام شده تنها 2 ماه مهلت دارند تا نسبت به نصب انشعاب گاز اقدام کنند و گرنه سهمیه نفت سفید این مناطق قطع می شود.

فیلی گفت: در مناطق گازرسانی شده، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس باید مراکز آموزشی خود را به سوخت گازی تجهیز کنند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی نیز باید مراکز بهداشتی و درمانی خود را در مناطق گازرسانی شده به شبکه وصل کند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید به افرادی که ساخت و ساز غیرقانونی انجام می دهند سهمیه نفت دولتی داده شود.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۰۰ خانوار اطراف شهر یاسوج گازرسانی نشده است، عنوان کرد: ۹ درصد شهرستان بویراحمد با جمعیتی حدود ۲۸ هزار نفر از نفت برای گرم کردن خانه های خود استفاده می کنند.

فیلی با تاکید براینکه ۸۷ درصد از جمعیت شهری، روستایی و عشایری‌ استان از نعمت گاز برخوردارند، یادآور شد: کماکان ۱۳ درصد از مردم استان از نفت سفید استفاده می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز