خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار تاکید کرد:

ضرورت احداث پنج کمپ اسکان زلزله زدگان در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۶۷۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که پنج کمپ اسکان اضطراری ویژه زلزله زدگان در این استان احداث شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" عزیز فیلی" در نشست شورای فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به زلزله خیز بودن استان انتظار می‌رود پنج کمپ اسکان اضطراری از سوی راه و شهرسازی با همکاری مدیریت بحران استانداری در مناطق مختلف استان احداث شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت: این مطالعات با هدف کاستن از آسیب‌پذیری مناطق شهری در مقابل زلزله، بالا بردن ضریب ایمنی فضاهای مورد استفاده شهروندان در مقابل زلزله و ایجاد سهولت و دسترسی مناسب جهت امداد و نجات در مواقع بحرانی در دو شهر یاسوج و دهدشت انجام می شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: مطالعه ریز پهنه‌بندی شهرهای دهدشت و گچساران در دستورکار قرار دارد.

وی افزود: نتایج کاربردی مطالعات ریز پهنه بندی شهر یاسوج را شهرداری یاسوج، سازمان نظام مهندسی و بنیاد مسکن در نشست های بعدی به این کارگروه ارائه دهند.

فیلی در ادامه با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر یاسوج، یادآورشد: کمیته ای متشکل از نماینده راه و شهرسازی، دفتر فنی استانداری، نماینده کمیسیون تجدیدنظر  ماده ۱۰۰، نماینده نظام مهندسی، شهرداری یاسوج، نماینده حقوقی استانداری و دبیرخانه شورای فنی تشکیل شده و پس از انجام تحقیقات میدانی و کارهای کارشناسی مشکلات را شناسایی و راهکارهای خود را جهت رفع این مسائل در این شورا ارائه دهند.

وی با اشاره به وضعیت پل شهرستان لنده خواستار ساماندهی این پل ارتباطی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز