خبرگزاری کار ایران

افتتاح و کلنگ زنی ۱۸ پروژه هفته دولت در شهرستان لنده

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۱۹

۱۸ پروژه با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت در شهرستان لنده با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی یا افتتاح شد

به گزارش ایلنا از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین بهره برداری از پروژه‌ها گفت: از این تعداد پنج پروژه اقتصادی و ۱۳ طرح عمرانی است.

" حسین کلانتری"، اعتبار پروژه‌های اقتصادی را بیش از ۳۰ میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: از این تعداد یک طرح کلنگ زنی و چهار طرح افتتاح خواهد شد.

وی طرح صنعتی ۵۰۰ راسی دام، کلنگ زنی پنج زمین چمن مصنوعی، افتتاح آسفالت روستایی و تامین آب شرب شهرک فجر این شهرستان را از مهمترین طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی اعلام کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده طرح‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده در ۱۲۷ شاخص در حال اجراست.

کلانتری گفت: این شهرستان پس از شهرستان قلعه گنج کرمان به عنوان دومین پایلوت محرومیت زدایی اقتصادی کشور معرفی شده است و این طرح هم اکنون در ۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در حال اجرا و عملیاتی شدن هست.

وی با اشاره به حضور بیش از یک ساله بنیاد علوی در این شهرستان گفت: این بنیاد کارهای عام المنفعه زیادی را در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، تجهیز سالن های ورزشی و ارائه تسهیلات اشتغالزایی آغاز کرده است.

شهرستان لنده با جمعیتی افزون بر ۲۳ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۲۷۰ کیلومتری یاسوج مرکز این استان واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز