خبرگزاری کار ایران

فعال سیاسی اصولگرا در کهگیلویه و بویراحمد:

اصولگرایی در کهگیلویه و بویراحمد جریانی مستبد و تمامیت خواه است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۴۰۶

فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد باتشریح وضعیت کنونی این جریان در استان و صف آرایی اردوگاه این طیف سیاسی برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد جریان اصولگرایی در این استان به یک جریان مستبد و خودرای و تمامیت خواه تبدیل شده و بعضی افراد از این جریان انگار دستوری خاص از صدر اسلام تا کنون برای آنان صادر شده تا با چهره عبوس و برخورد سرسنگین با مردم رفتار کنند.

 مهرعلی موحدی‌پور عضو جمعیت پیشرفت و عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: گویا به اصولگرایان الهام شده  اگر خود را از مردم و حتی دوستان اصولگرا  دور نگه دارند، مقدس‌تر خواهند بود.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جریان اصولگرا پارامترهایی را برای معرفی کاندیدا به جامعه و مردم درنظر می‌گیرد که کمتر مورد توجه مردم است و مهم‌ترین پارامتری که اقبال مردم است را در نظر نمی گیرند.

وی در باره اختلافات درونی جریان اصولگرا در استان گفت: پیش شرط های طرفین برای مذاکره، راه مذاکره را کاملا بسته است، یکی می گوید شما کاندیدا نباشید و مذاکره کنیم و دیگری می گوید من کاندیدا هستم و شما حمایت کنید، تقریبا می شود گفت شبیه جمع نقیضین محال است.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد هم در پاسخ به این سوال که ارزیابی تان از انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا چیست؟ هم اظهارداشت:‌ فعلا نمی شود نتیجه این انتخابات را پیش‌بینی کرد و آرایش کاندیداهای انتخابات قطعی و روشن نیست و وقتی گزینه اصلی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان هنوز روشن و قطعی نشده ، چطور می شود پیش‌بینی کرد؟

موحدی پور درباره موانع اتحاد اصولگرایان بویراحمد و دنا در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: خودبینی‌ها و خودرایی‌ها و عدم توجه به نظر مردم و حتی عدم توجه به نظر قاطبه اصولگرایان باعث شده  فعلا این جریان به وحدت نرسد.

وی گفت:‌ در جریان اصولگرا، انسانهای توانمند و خلاق و پاکدست و شجاع و باسوادی با بینشی وسیع وجود دارد که متاسفانه به علت کینه و عقده هایی، زمینه ورود به عرصه را برایشان خراب کردند و می کنند. خواص جریان اصولگرا تاکنون امتحان خوبی پس نداده اند و بعضا اشتباهات استراتژیک مرتکب شده اند و متاسفانه از این اشتباهات گذشته هنوز بدرستی درس نگرفته اند و لجوجانه در را برهمان پاشنه می چرخانند.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر اینها به همین سیاق عمل کنند و در این دوره شکست بخورند تتمه آبروی سیاسی خود را هم از دست می دهند آنها  یک خصیصه را به کنج عزلت برده اند و آن هم ایثار و از خودگڋشتگی سیاسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز