خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز MRI کوثر یاسوج تاکید کرد:‌

تعطیلی‌تنها مرکز فعال MRI کهگیلویه و بویراحمد/30 پزشک بیکار شدند/ارسال شکوائیه به دستگاه‌های امنیتی

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۷۹۶

رئیس‌مرکز MRI کوثر یاسوج تاکید کرد که بدلیل همراهی نکردن معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در تائید مدیر فنی این مرکز، تنها مرکز MRI فعال استان کهگیلویه و بویراحمد از روز شنبه نوزدهم مردادماه تعطیل شده است.

" مجتبی مدحتی " در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: "دکتر دانشمند" متخصص رادیولوژی به عنوان مدیر فنی مرکز MRI مدت‌ها قبل به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی و متاسفانه این معاونت با وجود پیگیری‌های مستمر و متعدد ، صلاحیت ایشان را بعنوان مدیر فنی مرکز تائید نمی‌کند.

وی با تشبیه مدیر فنی مرکز MRI با بیمه ماشین، اظهار داشت: مدیر فنی مرکز شبیه به بیمه ماشین است یعنی اینکه شما ماشین دارید اما این ماشین بیمه ندارد و هر اتفاقی برای ماشین بیفتد مسئولیت آن برعهده راننده است و شرکت های بیمه گر مسئولیتی در قبال این ماشین ندارند.

رئیس مرکز MRI کوثر یاسوج افزود: براساس قانون، مدیر فنی مرکز MRI باید متخصص رادیولوژی باشد و دکتر دانشمند که ما به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی کردیم هم متخصص رادیولوژی است و واقعا نمی‌دانم چرا این معاونت آن هم در این شرایط حساس تحریم با تنها مرکز فعال MRI استان کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط همکاری نمی‌کند.

مدحتی با بیان اینکه مرکز MRI کوثر یاسوج بدون مدیر فنی نمی‌تواند به فعالیت کاری خود ادامه دهد چون ممکن است مشکلاتی بدنبال داشته و اتفاقات ناگواری رخ دهد و مسئولیت آن اتفاقات برعهده مرکز باشد، یادآور شد: این مرکز از دیروز تا زمان تائید مدیر فنی مرکز تعطیل خواهد شد.

بیکاری 30 تحصیلکرده دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مرکز MRI کوثر یاسوج

رئیس مرکز MRI کوثر یاسوج تاکید کرد اگر مدیر فنی این مرکز مورد تائید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی این شهر قرار نگیرد بدون شک شاهد بیکاری 30 تحصیلکرده دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در این مرکز خواهیم بود.

مدحتی گفت: این 30 نفر تا روز جمعه هفته گذشته در مرکز مشغول به کار بوده که دیروز به آنان اعلام کردیم سرکار نیایند.

وی شروع فعالیت تنها مرکز فعال MRI استان کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به سال 86 عنوان و خاطرنشان کرد: شهرستانهای گچساران و کهگیلویه دارای مرکز MRI بوده اما فعال نیستند.

این استاد دانشگاه افزود: روزانه حدود 60 بیمار از شهرستان‌های هشتگانه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای همجوار استان‌هایی چون فارس، اصفهان، خوزستان، هرمزگان و بوشهر به مرکز MRI کوثر یاسوج مراجعه و کارهای درمانی خود را انجام می دهند.

مدحتی از ارسال نامه شکوائیه تنها مرکز MRI استان کهگیلویه و بویراحمد به اداره اطلاعات این استان هم خبر داد و اظهارداشت: بدلیل کارشکنی‌های صورت گرفته مجبور شدیم از دستگاه امنیتی و اطلاعات بخواهیم به این موضوع ورود کند.

وی گفت: برای رعایت حال و رفاه مردم تاکنون تمامی تعرفه‌ها به شکل دولتی بوده و واقعا نمی‌دانیم چرا معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با ما آن هم در زمانی که نباید اجازه دهیم تحریم‌ها باعث نارضایتی مردم بشود اینگونه برخورد می کند.

رئیس تنها مرکز فعال MRI استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد تا زمانی که مشکل کنونی ایجاد شده برای این مرکز رفع نشود بطور حتم مرکز به فعالیت خود ادامه نمی دهد.

مدحتی از تمام بیماران این مرکز عذرخواهی و اظهارداشت: امیدواریم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرچه زودتر مشکل ایجاد شده برای مرکز MRI یاسوج را حل کند تا ما بتوانیم به مردم استان و سایر استان‌های مجاور ارائه خدمت کنیم.

وی گفت: مرکز MRI یاسوج 12 سال است فعالیت می‌کند و یک نفر تا بحال از این مرکز شکایت و یا گلایه ای نداشته و حالا نمی‌دانیم چرا معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با وجود تمام التماس‌ها و خواهش‌های ما برای رفع مشکل ایجاد شده واکنشی از خود نشان نمی‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز