خبرگزاری کار ایران

استاندار در نشست شورای اشتغال تاکیدکرد:

پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد قبل از فصل سرما تعیین تکلیف شوند

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۵۳۷

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های آسفالت راه‌ها و معابر روستاهای این استان قبل از فصل سرما و آغاز بارش برف و باران تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسین کلانتری در نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: انتظار می‌رود در ابلاغ تخصیص‌ها زودتر عمل کنیم تا پروژه‌های آسفالت راه‌ها و معابر روستایی به فصل سرما نرسد.

وی با اشاره به اینکه بابت تمام زحمات مجموعه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تقدیر می‌کنم، عنوان کرد: اما در حقیقت صادقانه و شفاف می‌گویم با وجود تمام احترامی که برای شماها قائل هستم انتظار دارم نگاه به تامین و ابلاغ اعتبارات ویژه و جدید برای کهگیلویه و بویراحمد باشد.

کلانتری، خواستار بازنگری در ممنوعیت صدور برخی مجورها در حوزه کشاورزی و دام شد و ابراز کرد: هزینه تامین زیرساخت‌ها از جمله احداث راه‌های ارتباطی به دلیل سخت گذر بودن مناظق و پراکندگی 3 تا 4 برابر دیگر استان‌های کشور است.

وی با اشاره به اینکه این استان ظرفیت مناسبی برای توسعه مرغداری‌ها در مناطق مختلف دارد، ادامه داد: با این وجود بخش زیاید از  مرغ مورد نیاز مردم از دیگر استان‌ها تامین می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت رعایت نسبت در توزیع اعتبارات، خاطرنشان کرد: 65 درصد جمعیت روستایی این استان زیر 20 خانوار جمعیت دارد که بدون شک به دلیل محدودیت اعتباری نیازمند نگاه وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها برای اختصاص اعتبار از محل متمرکز هستیم.

کلانتری با اشاره به اینکه به هر شکلی محاسبه کنیم هدر رفت منابع داریم و خدمات مورد نیاز نیز به روستاها زیر 25 خانوار به صورت مطلوب ارائه نمی‌شود، گفت: در تمام دنیا هزینه فایده لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز