خبرگزاری کار ایران

در درگیری خیابانی رخ داد؛

قتل جوان 22 ساله یاسوجی توسط نوجوان 16 ساله/ انگیزه ای برای قتل وجود نداشته است

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۸۴۷

در درگیری خیابانی شش جوان و نوجوان در یاسوج در ساعت 23 و 30 دقیقه نیمه شب هفتم مردادماه، جوان 22 ساله ای با ضربات چاقو به شدت مجروح شد و یک روز بعد از آن در بیمارستان شهید بهشتی این شهر فوت کرد.

سرهنگ سعید بالش زر رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با تایید این خبر به ایلنا از یاسوج گفت: 2 روز پیش متاسفانه در درگیری خیابانی شش جوان و نوجوان یاسوجی، یک جوان حدودا 22 ساله با ضربات چاقو به شدت مجروح شد و به بیمارستان شهید بهشتی این شهر انتقال یافت.

وی افزود: متاسفانه این فرد یک روز بعد از وقوع این درگیری در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بدلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاتل و همدستان وی بعد از این درگیری خیابانی، متواری که با پیگیری‌های مکرر و شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مورد شناسایی قرار گرفته و سپس با هماهنگی و همکاری مراجع قضایی و همچنین همکاری خانواده ها و وابستگان متهمان به قتل، پنج نفر از طرفین درگیری، تحویل پلیس آگاهی شدند که نهایتا با بازجویی‌های فنی صورت گرفته، قاتل که نوجوان 16 ساله ای است، به قتل اعتراف کرد.

بالش زر افزود: پرونده هم اکنون در دست بررسی است ولی تاکنون انگیزه خاصی برای قتل وجود نداشته است.

وی به خانواده ها توصیه کرد مراقب جوانان و نوجوانان خود باشند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگوار و تلخی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز