خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

قول وزیر نفت برای سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۹۸۶

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر نفت برای حمایت و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان به ویژه صنعت نفت و گاز قول مساعد دادند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دیدار کرد.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، کلانتری را در این دیدار همراهی کرد.

حسین کلانتری در این دیدار وضعیت و قابلیت‌های استان را تشریح و تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های بسیاری در بخش های مختلف به ویژه حوزه نفت، گاز و صنعت انرژی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسهیل در اجرای پروژه مجتمع گردشگری، تفریحی و رفاهی پارک جنگلی یاسوج شد و گفت: می طلبد این پروژه زودتر راه اندازی شود.

وی بیان کرد: انتظار می رود مشکلات کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران برطرف شود.

کلانتری خواستار تخصیص و تقویت اعتبارات پروژه های اجرایی استان از سوی وزارت نفت شد و افزود: بیش از ۲۵ درصد نفت و گاز کشور در این استان تولید می‌شود و با توجه به این ظرفیت خواستار نگاه ویژه به استان هستیم.

نماینده ارشد اجرایی استان تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد و جذب سرمایه گذار یکی از راهکارها و اولویت های مهم در جهت توسعه همه جانبه این استان است.

بیژن‌ نامدار زنگنه وزیر نفت نیز در این دیدار عنوان کرد: در خصوص مطالبات و پیشنهادات استاندار استان و در جهت تقویت و توسعه پروژه های کهگیلویه و بویراحمد دستورات لازم به زیرمجموعه این وزارتخانه صادر می شود.

وی همچنین برای حمایت از سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان از جمله صنعت نفت و گاز قول داد و گفت: مجموعه وزارت نفت برای حمایت از پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری در این استان اعلام همکاری و آمادگی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز